Siementilaukset keväällä 2021

Alueosasto ei erikseen myy siemeniä kevään 2021 aikana, minkä vuoksi siementilaukset tehdään suoraan Hyötykasviyhdistyksen verkkokaupasta (https://hyotykasviyhdistys.fi/shop/). Tilauksia koskevissa kysymyksissä voi olla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun (https://hyotykasviyhdistys.fi/ota-yhteytta/).

Hyöty- ja koristekasvien siemeniä myynnissä

Kevättyöt käynnistyvät ja on aika miettiä esikasvatettavien hyöty- ja koristekasvien siemenien hankkimista. Kuopion alueosasto on myymässä siemeniä Puijonlaakson ostoskeskuksessa lauantaina 22.2.2020 klo 10-15. Maksut käteisellä.

Siemenilta 2020

Perjantaina 31.1.2020 klo 17.00 – 19.00Savon Marttojen koulutustilaHaapaniemenkatu 23, B-ovi70110 Kuopio Tutustutaan vuoden uutuuksiin ja kuunnellaan luento Siemenillan luennon aiheina ovat vuoden vihannes ja maanparantaminen,

Vuosikokous 2019

Tervetuloa Kuopion alueosaston vuosikokoukseen perjantaina 8.11.2019 klo 17.30 alkaen Marttalaan (Ajurinkatu 43). Paikalla Katja Uski luennoimassa japanilaisesta puutarhasta. Jouluisena tarjoiluna puuroa sekä kahvia ja viherteetä.

Satokauden kasvikset -ilta

Hyötykasviyhdistys ry Kuopion alueosasto ja Savon Martat yhteistyössä järjestävät Satokauden kasvikset -illan teemalla Juuresten monipuolinen käyttö. Paikkana on Marttojen havaintokeittiö (Haapaniemenkatu 23B) torstaina 3.10. klo

Perinnepäivä Tätilässä

Tervetuloa Perinnepäivään sunnuntaina 11.8.2019 klo 12 alkaen Tätilään (Inkiläntie 7b, 70340 Kuopio)! Kuopion alueosasto on mukana Itä-Puijon asukasyhdistyksen järjestämässä tapahtumassa esittelemässä hyötykasveja.

Vieritä ylös